Det har väl stått olika i manualen för varje ny tryckning, från 75W90 växellådsolja till 10W60 motorolja så bådeoch fungerar, och växellådan skiljer sig inte från nån annan hoj där man kör med gemensam olja i motor och låda.
Men oljorna är inte så olika som många tror, man anger viskositet i...