Search results

  1. "pipande" ljud när jag gasar

    jag är nästan helt säker att det inte kommer ifrån hjälmen, men man ska aldrig säga aldrig :-) Sen e det över 4000 varv, oavsett växel
  2. "pipande" ljud när jag gasar

    Japp, ljudet kommer enbart när jag kör.
  3. "pipande" ljud när jag gasar

    Har en Yamaha R6- 03, och när jag gasar(över 4000 varv) så får jag en "pipande ljud" i några sekunder. Någon som vet vad det kan komma ifrån. En kompis trodde det kunde var nått med kompritionen från växellådan? Tacksam för svar.
Back
Top