Kan man mappa originalboxen? Jag är inte nöjd med körlägena. För vasst gassvar i T och R tycker jag, blir för svårreglerat. Jag vill ha fina linjära kurvor, om inte lite konkava t.om. Det känns som att dom har gjort dom onödigt vassa för att ge intrycket av mer effekt, som om det skulle...