Search results

  1. Duke0

    Fräs i Norrköping

    Nån som vet om nån CNC fräsare som är villigt att hjälpa en inte vinstdrivande och ej fakturerbar privat kund med endast en passion för motorcyklar? Det gäller 1 endaste prototyp som är bus enkel, kaffebröd är gott Får jag detta kommer jag starta värsta byggtråden inom kort och tro mig det...
  2. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Man skulle typ kunna dela upp det i klasser moppe, EU moppe 125 2T , 125 4T , 1000 , 600 , 750 , 900 och Sååå Adventure hoj
  3. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Man skulle kunna lägga upp det tex tåget + flyget (inkl väntetider) vs ZZR 1400 eller Hayabusa vilken är snabbast ?
  4. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Den var väl inte sann utan påhittad den när en ZX9R racade med finlandsfärjan, skrev de i Bike om jag inte missuppfattade, kanske var därför den inte fick sånt genomslag som X2000 racet Skall kolla jag har den tidningen med nånstans
  5. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Det är för mycket renar ovan Luleå, farligt!
  6. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Nån på gamla Super Bike redaktionen borde väl kunna ringa honom
  7. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    Jag har tidningen nånstans skall leta
  8. Duke0

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?

    VAD ÄR REKORDET i tid Norrköping till Luleå utan att flyga?
  9. Duke0

    Känns som historien upprepar sig lite

    undrar hur de fick på hjälmarna
  10. Duke0

    Känns som historien upprepar sig lite

    Jag har aldrig sett en sådan Aprilia någonsin
  11. Duke0

    Känns som historien upprepar sig lite

    Det vet man inte de brukar bli stående ...efter nån vinter
  12. Duke0

    Känns som historien upprepar sig lite

    RD 350 1981 var toppen på Sviestad banan 1992 med, men Arrowmax 80/80 framdäck var nog lite väl mycket gatdäck, så det resulterade i mitt första knäskrap...ofrivilligt, ska jag tillägga. Men jag var glad ändå för då visst jag var pucken skulle sitta bara följa hålet i Dainese stället.
  13. Duke0

    Känns som historien upprepar sig lite

    Vi levde i samförstånd....RD 350 universal hoj det säger de inte på Youtube längre...men de var jäkligt bra att åka till skolan på och allt annat med, jag körde min 81a på ett gärde tills styret gick av och jag låg pladask över hojen,
Back
Top