Search results

  1. hakis

    Ktm 690

    Det finns en vassare kam att sätta i... ganska kostsamt dock.. Kn filter, inte för att det gör så myckte skillnad men men... kanske lite ändå. Kolla på ktm-sommer.de under "tuning" Jag skulle vilja ha en etanolmapp... hade varit coolt. Tror ni att det skulle gå?:hojsmilie
  2. hakis

    Köra tard på hårdbana?

    Mm då gör vi det på det manliga viset, ska sticka dit i helgen. Kör på styvt och slicks. Tack för tipsen.
  3. hakis

    Försäkringar/Länsförsäkringar

    Det är ju bara att byta då ju... Om du inte redan betalt förståss. Hur mycket dyrare blev det?
  4. hakis

    Köra tard på hårdbana?

    Hört att det var många som var o körde motard på en crossbana i broby (skåne) här om dagen. Det är en hårdbana, undrar lite om vad ni som kör hårdbana ibland (kanske?:tungan ) använder för däck då? Jag funderar på att slänga på regndäcken med det kanske inte är det optimala??? Får väl även...
  5. hakis

    Ktm 690

    Grattis till ett trevligt hojval. Blir helrätt med acra.
  6. hakis

    supermototräning i Eksjö

    Tack för infon, får ringa den där calle. ;)
  7. hakis

    supermototräning i Eksjö

    Hehe, smart. Ska prova det:tummenupp Ibland tänker man inte längre än näsan är lång.
  8. hakis

    supermototräning i Eksjö

    Har sökt lite kring den häringa banan i eksjö men hittar inte ett skvatt... någon som har närmare upplysningaR?:confused:
  9. hakis

    Supermotardträning 3 mil norr om Karlskrona (intressekoll)

    Låter för bra för att va sant ;) ÄR INTRESSERAD ! Nämre än kalmar ju för sjutton ;)
  10. hakis

    Inbjudan till supermotardkurs

    ser fränt ut, men du går inte najtråden av om du skrapar pinnen mot asfalten?
  11. hakis

    supermototräning Eksjö lördag 3/5

    intressant, vad är det för adress? Har banan/klubben någon hemsida kanske? Har 30 mil enkel resa men det funkar.... hehe.
  12. hakis

    Ktm 690

    Bra påpekande, kan ju vara så som är fallet. Jag stoppade ner min regplåt och ett par handskar under sadlen, tyckte det gick dåligt sen såg jag det lilla insugshålet som är löjligt litet... borra burken sen gick det tusen gånger bättre fast än grejorna låg kvar...
  13. hakis

    Ktm 690

    Om din tomgång är dålig så tycker jag att du ska köra in med den till din handlare o ge fan i att grejja med den om du inte av någon anledning är bra på att trixa med insprutning och fly-by-wire. Tändningen ställs med dator.
  14. hakis

    Ktm 690

    satte dit insexbultar med runda skallar i dom bakre hålen, funderar också vad man ska kunna sätta i dom främre hålen, behövs brickor men dom blir för stora..
  15. hakis

    Ktm 690

    Hehe, jag har satt på 45 kuggar bak :tuttar Det måste vara det största som går på med orginalkedja... Det blev brutalt mycket bättre drag i gejorna, ska dock dreva ner den igen då det varvar lite väl mycket om man kör utanför stan. 7000rpm i 150km/h på 6:an... lite onödigt slitage kanske. Satte...
  16. hakis

    Ktm 690

    Ja det är finfina bridgestone batlax (bt090) tror jag dom heter. Mjuka som fan, gjorde slut på badäcket på 100 mil gatåkande, lite sladdande (dock inga burnisar) sen så visade sig korden så småningom. Köpte ett likadant på mcdackonline för 1400 spänn, ska vara mer rädd om detta tror jag.
  17. hakis

    Magura 190 Radial

    Kan det kanske vara 19 ? Då den heter 190... retorisk fråga (kanske).
  18. hakis

    Ktm 690

    Jo men jag gjorde ett dåligt val då med, köpte 640... fick trimma lite. Som nybörjare avskräckte kortare serviceintervaller och kick-start. Nästa gång så måste man tänka till lite bättre.:tummenupp
  19. hakis

    Ktm 690

    Ja funderar på att sälja den faktiskt. Är för mycket sport över den, fast för lite kräm i maskineriet för att vara sportig men samtidigt för lite motardkänsla och bottenvrid för att bli riktigt rolig, busigt inspirerande som tex 660 eller 525. Känner mig lite lurad av ktm då dom släpper en så...
  20. hakis

    Supermotard bana i TOMELILLA

    HUR GÅR DET? Jag vill köra på tommelilla snart förstår du det? :tungan Behöver du hjälp att fixa så pm:a...
Back
Top