Jag hade en CRF 450 -04 HM och den va jävligt trevlig vart man än körde den. Dock så märks det att det inte är en enduro då den är lite aggresiv. Jag märkte inte av att den va stel eller något annat sådant. Så en hm är jävligt bra om du vill kunna köra på vägen lagligt men även köra offroad.
Du får tänka på att Goldwing inte är en mc utan en lastbil...
Jag hälsar på alla. Jag kör ju enduro/motard och de som hälsar minst tillbaka är kromtruckarna. Tycker det är jävligt tråkigt men oftast är det gamla gubbar som förmodligen tycker alla som kör motard är bara idioter.
Grejen är att jag mitt huvudmunstycke är 160 nu. Det va största som jag fick med. Men det känns som att det är för litet. Ligger jag på lite högre varv så "hackar" den till som att den inte får soppa. Skall testa att borra upp originalmunstycket som är 140 för det kommer jag aldrig använda igen.
Är det någon som vet vilken förgasare de har kopierat? Var inne på C&E companiet och han hade aldrig sett den typen av munstycken innan. Jag har 160 nu men behöver förmodligen större.
Jag kör med denna i motorn. http://www.maximausa.com/shopping/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=4
Och tror det va denna i växellådan. http://www.maximausa.com/shopping/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=46
Det är så att jag letar någon i Gbg att övningsköra med. Kör motard/enduro. Kör lite utanför stan nu men skulle vilja kunna hänga med när ni kör från GP osv. Så om någon är sugen så hade det varit väldigt uppskattat :)
//Axel
Till 450SM. Kolla in denna tråden som vi har startat. Det är bättre att du postar i den. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?263433-Monstra-LX450E-LX450S(M)-LX450C
Jag va ute och körde enduro några timmar och jag måste säga att hojen är riktigt trevlig där! Låg på 1-3:an och bara körde. Flöt hur bra somhelst. Dock så när det blev tung enduro så dog den flera gånger men det kan vara fel på bestyckningen så jag skall kolla över det. Jag filmade med min gopro...