Search results

  1. Axel12k

    Missa inte ikväll!

    Politker ljuger ju dag in och ut på tv så de la inga problem.
  2. Axel12k

    Hade tänkt köpa cross, behöver hjälp med vad för någon!

    Honda CRF 250 är jävligt trevlig. Liten och lätt att hantera. Bra med vrid också. Klart att 450:n är vassare men då blir den ju tyngre. Dock fyrtakt. Men Honda generellt är ju grymma.
  3. Axel12k

    Vad fick dig att le idag?

    Fina bilder jag har fått av en fin dam! :D
  4. Axel12k

    Tips på gat/lv motarder(mellan) för nybörjare

    Du kan köpa min. Den är baserad på CRF 04-06 så många Hondadelar passar rakt på. Annars är ju CRF:en jävligt rolig men det är ganska mycket service på den. Monstran är lite snällare. http://www.blocket.se/goteborg/Monstra_LX450E__LV_reg_49356937.htm?ca=15&w=1
  5. Axel12k

    Jag behöver er hjälp (Varning - Fruktansvärt barnsligt och pubertalt)

    Finns redan ;) http://img.rodastjarnan.com/talt-och-mat-forsvarets-tratt-rostfri-21516-f1.jpg
  6. Axel12k

    Var är alla?

    Jag läser många trådar men postar lite. Men det är mest för att jag inte har något att tillföra.
  7. Axel12k

    Har vi några fanboys av manuella växellådor?

    Jag kör en Passat -13 2.0 Tdi med manuell låda. Måste säga att den är helt underbar. Och då bor och kör jag i Göteborg i köer mm. Skulle kanske vara bekvämt med automat men det är för många fördelar med den manuella.
  8. Axel12k

    Stulen MC återfunnen krockad. Skrota?

    Känns som artikeln ovan stämde rätt bra :hihi
  9. Axel12k

    Jurist i Gbg.

    " Innan du vänder dig till tingsrätten för en prövning bör du ha ett ombud som hjälper dig. I de flesta fall täcker rättsskydd eller rättshjälp merparten av kostnaderna för detta ombud." http://www.familjensjurist.se/vara-tjanster/vardnad-och-umgange
  10. Axel12k

    Jurist i Gbg.

    Jag skulle behöva tips på en bra familjejurist då mitt ex vill ha enskild vårdnad om våra barn och jag kommer aldrig ge henne det. Så om någon har tips så skulle det uppskattas jättemycket.
  11. Axel12k

    Roliga vägar runt GBG??

    Testa att köra Lygnern runt utanför Fjärås. Det är en mycket trevlig väg. Många som kör mc där. Dock ligger det några mil söder om Gbg.
  12. Axel12k

    Ratsit har börjat lista vilka fordon folk äger!! Va fan...

    Detta är ju såklart jävligt dåligt. Men vem är förvånad när vi har NSA & FRA som vet allt vi gör. Är jävligt nöjd med att jag har tjänstebil och företagsabbonemang på mobilen. Då kan man iaf inte lika lätt spåra det till mig.
  13. Axel12k

    Min första påkörning

    Ouch! Hoppas du får en snabb och lätt rehab! Och hur gick det med hojen? Har du sån tur att du får en helt ny hoj till nästa säsong? Keep us posted!
  14. Axel12k

    Åk för f-n inte utan handskar...och andra skydd...

    Läste "Krockade med bil" som att du körde bil. Därav min förvåning.
  15. Axel12k

    Åk för f-n inte utan handskar...och andra skydd...

    Kör du utan bälte och med ryggskydd istället? :va
  16. Axel12k

    Varför tvingas svenska handlare lägga ned. Den ENDA tråden

    Men problemet där är ju att produkten kanske inte är gjord i Sverige. Säg att du vill köpa KTM originaldelar. Kostar x antal kronor i Sverige hos handlare. Sen kostar den 10-15% mindre från tex England. Jag tycker självklart att man skall stödja svensk industri och handlare men det får vara...
  17. Axel12k

    Video Ny slangar-video. Feeeeeet

    Fett, men ni borde kanske censurera regplåtarna. Det hade jag gjort iaf. Gött att vara säker :)
  18. Axel12k

    Ny gosse från götet

    Välkommen!
Back
Top