Jag plockade ut en 2013 Passat Kombi 2.0 Tdi som tjänstebil i början på September. Manual, drag, xenon,led mm. Har kört nästan 800 mil. Och jag måste säga att jag är supernöjd. Visst nu har jag inte haft den så länge men den går mjukt, tyst och billigt och har en massa plats för last och...