Ja, det var ju en trevlig start dethär :) Måste säga att jag gillar verkligen att de har utökat anfalls/försvarszon med 1,5 meter. Skönt att mittzonen blir mindre. Det gör också att det blir svårare att spela i boxplay så nu måste spelarna verkligen fundera på om det är värt att ta en utvisning.