Search results

  1. Axel12k

    Vad fick dig att le idag?

    What is this smile you talk about? Sysslar inte med sådant.
  2. Axel12k

    Dataspelstråden

    Det är riktigt bra! Riktigt riktigt bra! Det är det enda jag har spelat de senaste dagarna. Är helt hooked. Du borde verkligen testa det! :)
  3. Axel12k

    Äcklet på våra vägar

    Blev besviken när jag läste denna tråden då när jag läste titeln så trodde jag att tråden handlade om människor :P
  4. Axel12k

    Win Phone 8-tråden

    Använder inte kalendern så mycket så har ingen koll på det. Har inte heller några enheter med ios så kan tyvärr inte hjälpa dig med det heller :/
  5. Axel12k

    Win Phone 8-tråden

    Do it! Jag är riktigt nöjd! Bästa telefonen jag har haft. Du kommer inte bli missnöjd :)
  6. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    Det är gött att vara Frölundait just nu :D Känns jävligt bra att Roger Rönnqvist kommer vara kvar till 2019. Han har verkligen förändrat Frölunda och det är skönt att veta att han kommer ha god tid på sig att jobba med lagbygget.
  7. Axel12k

    Liten smidig grussmiskare/lukta på blommorna-hoj

    Honda CRF 250/450. 450 kan ju även fås landsvägsreggad. Jag hade en 06:a och den var riktigt jävla rolig. 52hp om jag inte minns fel. Gick så in i helvete.
  8. Axel12k

    Hojen som inte finns

    Hur går det då? Är sugen på att se framsteg! :D
  9. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    Ja, det var ju en trevlig start dethär :) Måste säga att jag gillar verkligen att de har utökat anfalls/försvarszon med 1,5 meter. Skönt att mittzonen blir mindre. Det gör också att det blir svårare att spela i boxplay så nu måste spelarna verkligen fundera på om det är värt att ta en utvisning.
  10. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    Han gjorde även assist på andra målet. Han blir nog uppskattad i Gbg :)
  11. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    Janmark levererar i första perioden i första matchen! Så jävla viktigt!
  12. Axel12k

    Sand/grustag samt endurospår runt om Göteborg/Trollhättan/Uddevalla

    Finns ju en endurobana på Blixås och en på KMK. Kmk's ligger vid Vikans kross. Jag och en polare kör en del nere i Fjärås. Finns massa grusvägar däromkring :)
  13. Axel12k

    Vilka kör motard i halland?

    Jag bor i Gbg. Kör runt Gbg men även i Kungsbacka. Har varit ner till Varberg ett par gånger. Kör en 450 enduro. Det är kul att köra runt i stan här :)
  14. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    Såhär ser årets lag ut :) http://frolundaindians.com/a-laget/lagbygget-infor-2014-2015
  15. Axel12k

    SHL 2015 Tråden

    FRÖÖÖLUUUUUNDA! CHALALALA! Blir nog till att gå på matchen mot Brynäs imorgon. Min far har införskaffat seriekort så lär la gå på ett gäng matcher :)
  16. Axel12k

    All-New Matchless Model X Reloaded Revealed

    Så vad tycker ni? Personligen så tycker jag att de är jävligt feta. Jag hade gärna haft en. http://www.autoevolution.com/news/all-new-matchless-model-x-reloaded-revealed-arrives-in-november-86319.html
  17. Axel12k

    David's story: Road safety campaign

    Jävlar vad det högg till i magen när jag såg bilen svänga in framför honom. Fyfan. Ta det lungt på vägarna grabbar och tjejer så får vi fler roliga minnen tillsammans :)
  18. Axel12k

    Trådmått i Gbg?

    Grejen är att i serviceboken så står det att man inte ska använda bladmått då det kan skada mittelektroden av iridium.
  19. Axel12k

    Trådmått i Gbg?

    Mäta elektrodgapet på tändstiftet
  20. Axel12k

    Trådmått i Gbg?

    Du menar att det kallas det? Eller att jag ska använda det? För i serviceboken står att man inte ska använda bladmått utan trådmått.
Back
Top