Ja, jag har läst en del reviews, bland annat Bikes. Men tänkte om någon som har kört den en längre period hade något intressant att tillägga :) Jag har ju bara haft 450 enduro så det blir ju upp i effekt för mig. Kommer väldigt sällan köra med skjuts. Så fort jag letar efter en hoj med mer...