Search results

  1. Axel12k

    Transportstyrelsen föreslår ändringar av manöverprov

    Nu är det inte det det handlar om. Det är principen. Du får inte köra en 150 hp hoj men du får köra en bil med 600hp. Oavsett om den är trimmad eller stock. Väldigt underligt enligt mig.
  2. Axel12k

    Transportstyrelsen föreslår ändringar av manöverprov

    Det som jag tycker är konstigt är att med mc så finns det A1, A2 och A som får tas vid olika åldrar. Tar du ett B kort när du är 18 så får du köra en vilken superbil somhelst. Är man alltså mer mogen att köra en snabb bil än en snabb mc när man är 18? :va Sen så ska man självklart kunna...
  3. Axel12k

    Har ni kommit på nån med att sitta på eran hoj utan lov?

    Jag älskar Amsterdam. Det är en underbar stad :)
  4. Axel12k

    Har ni kommit på nån med att sitta på eran hoj utan lov?

    Hmmmm, jag läste lite fel. Jag läste "Har ni kommit på någon som har suttit på eran hoj utan lov?" Tänkte vadfan är detta nu då :P
  5. Axel12k

    Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!)

    Hahaha, det ser fan så ut :D
  6. Axel12k

    Monster Energy - The Doctor

    Köpte en imorse på Statoil vid Fässbergsmotet i Gbg. Riktigt go faktiskt. Den enda andra Monstern jag gillar är Rehab. Men denna blir det nog fler av :)
  7. Axel12k

    Vad gör du?

    Jag är ute och kör lite ibland :) Sålänge det inte är så halt ute så kör jag :)
  8. Axel12k

    How to pimp your trike

    Hahaha, här är några annorlunda hojar. Vissa är bara fula men finns vissa coola också. Jag gillar den svarta med rött ljus :) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=j31iFZh00ms
  9. Axel12k

    Honda NC700

    Finns inte någon tråd om NC så jag skapar en. Jag har då en 2012:a som har gått ca 640 mil. ABS. Jag har även köpt några tillbehör som jag monterade idag. Bruudt Radiator guard. Infinite Carbon Fiber Fender extender. Jag kommer löpande uppdatera med bilder på tillbehör som jag...
  10. Axel12k

    Hur långt har du till rödljuskorset?

    Ca 100 meter. Om ens det.
  11. Axel12k

    Garageplats Göteborg

    Vet att det finns bilplatser på Sankt Pauligatan. Ligger vid Redbergsplatsen. Inte överdrivet nära eller långt bort.
  12. Axel12k

    Vad tror ni om risken/kylan etc. om att köra hem en nyköpt hoj nu?

    Jag körde 10,6 mil i tisdags :) I gbg, 1-2+, regn. Hur gött somhelst :)
  13. Axel12k

    Vad fick dig att le idag?

    Det som gjorde mig glad igår var att jag plockade ut min nya hoj och hann köra 10,6 mil! :D
  14. Axel12k

    Ny motorcykel till våren? Berätta mer.

    Hämtade min hoj idag! Gjorde det på lunchen så har tyvärr inte hunnit köra så mycket då jag var tvungen att åka tillbaka till jobbet :( Men det var riktigt jävla gött ändå. Är 2-3 plus här i Gbg idag, solen tittade fram lite grann så det var riktigt nice :) Höll dock på att blåsa av Älvsborgsbron :P
  15. Axel12k

    Ny motorcykel till våren? Berätta mer.

    Jag ska förhoppningsvis hämta min Honda NC700X -2012 nu i helgen :) Väntar bara på cash från banken. Hittade en med ABS som har endast gått 630 mil för nästan halva nypriset. Det blev den pga jag vill ha nånting bekvämt att köra längre sträckor med samt för att kunna skjutsa. Gillar att den har...
  16. Axel12k

    Honda NC700X 2012

    Banken gick med på att låna mig cash så jag har idag varit inne och sagt att jag vill ha hojen. Om allt går som det ska så hämtar jag den nästa helg :) Så jävla peppad! :D
  17. Axel12k

    Poll. Har du en sub?

    Har inte någon sub men har 4st 10" basar i högtalarna så jag klarar mig ganska bra ändå :)
  18. Axel12k

    Honda NC700X 2012

    Dåså! Jag har nämligen kompisar i Östersund så jag vill åka Gbg-Ösd bland annat. Och det verkar ju inte vara något problem då :) Om bara banken kan höra av sig så jag kan få cash så jag kan gå och köpa den :P Btw, skjutsade du på den någon gång? Orkar den det? Beter den sig bra då också?
  19. Axel12k

    Honda NC700X 2012

    Sweet. Tyckte du att det är för lite effekt för att toura med? Eller var det något annat? Hur långt åkte du som mest?
  20. Axel12k

    Honda NC700X 2012

    Var ute och testade den en sväng idag. Tyckte att det var en väldigt trevlig hoj! Trevlig karaktär på motorn och väldigt hög komfort. Kan nog bli så att jag köper den :)
Back
Top