Dåså! Jag har nämligen kompisar i Östersund så jag vill åka Gbg-Ösd bland annat. Och det verkar ju inte vara något problem då :) Om bara banken kan höra av sig så jag kan få cash så jag kan gå och köpa den :P Btw, skjutsade du på den någon gång? Orkar den det? Beter den sig bra då också?