Search results

  1. Fiddy förbrukar för mycket olja?

    Köpte en fiddy igår som verkar sluka för mycket motorolja. Det rycker blått också när den är igång. Var ute och körde igår när oljan helt plötsligt tog slog och crussen slutade fungera, jag hade fyllt i den 4 timmar innan. 7 dl motorolja Casrtol GPS Mc-olja10w-40. Polaren kom med lite mer olja...
Back
Top