Jag åkte Gavia 1985 tror jag det var, innan den var asfalterad…
Förmodligen det läskigaste jag varit med om på hoj (där jag inte vurpade…)
Snö, is och massvis med lera, på några ställen fick tjejen gå bakom och putta på.
Inga räcken och djupa stup.
Har tyvärr aldrig kört där efter det, hade...