tjenna har en gsxr1000 01 där ja vid min tur hem från köpet la på en del gas
ganska kvickt å fick gas häng , ! (rätt otrevligt ) :S
har testat fler gånger å de verkar vara just vid snabbt gas pådrag
gasar ja försiktigt upp e de inga problem ,
stilla stående utan växel kan ja gasa varvstopp...