Search results

  1. Köpa drev utan att ha en specifik modell på hoj

    Eller http://www.jtsprockets.com/catalogue/part/JTR1489/ Om det är cc 104mm
  2. Köpa drev utan att ha en specifik modell på hoj

    Lugnt på jobbet inatt..... http://www.jtsprockets.com/catalogue/part/JTR1825/ Om du klickar på de olika storlekarna får du fram vad de sitter på.
  3. Köpa drev utan att ha en specifik modell på hoj

    https://www.nikasilproffsen.se/ Där köpte jag specialdrev för många år sedan då jag åkte motard.
  4. Vajrar, best practice

    Kan du inte bara kapa höljet en bit då?
  5. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Köpt förra veckan men leverans idag. Ny luftburk från rottweiler performance till 790'n.
  6. Ny MC GPS-navigator från Garmin

    Hade ungefär samma funderingar som dig tidigare i sommar. För mig slutade det efter mycket research och funderande med en Garmin gpsmap 276.
  7. Traction Control, hur mycket hjälper den er?

    Det gäller r- versionen eller om du har aktiverat rallymode på s. Jag har en s och på den är det bara av eller på. Nu tillåter den mycket släpp ändå, så det går att åka ordentligt brett efter grusvägen även med tc på. Har haft funderingar på att aktivera rallymode på min , men tror inte jag...
  8. Tyst Hjälm - AirPods pro!

    Jag kör med denna lösning. Engångsproppar borrade med dremeln och sedan vanliga sonylurar. Kör bara musik inga samtal.
  9. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Köpt vart?
  10. KTM 790 Adventure

    Ni som har problem med vind har ni provat någon annan hjälm? Då jag hämtade min höll skallen på att vobbla sönder över 90km/h. Av andra anledningar köpte jag en ny Adventure-hjälm och nu är problemet helt borta.
  11. SH har nu bytt plattform!

    Instämmer helt.
  12. Pulserande/blinkande bromsljus är det lagligt?

    Det var ju knepigt. Våra bmw (bilar) blinkar också med bromslyset vid hård inbromsning men dom blinkar definitivt under 50km/h.
  13. Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

    Lyckoost. Velade mellan dessa och ktm 790adv. Tyvärr nöp jag en 790. Har väntat en månad nu på en lagerhoj [emoji849]
  14. Ducati-tråden

    Är det inte samma lagar på mc? På bil är det väl lag att vissa serviceåterställningar ska kunna göras av vem som helst utan specialverktyg.
  15. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Grattis. Har du provat den senaste också?
  16. SH har nu bytt plattform!

    Stort tack för det [emoji106]
  17. SH har nu bytt plattform!

    Du får gärna kolla om du får igång det igen......
  18. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Jag också [emoji849] Gjort av med 2 remmar idag.....
  19. Ryker vid start.(KTM 640 LC4)

    https://www.ebay.com/itm/Cylinder-Head-Valves-KTM-LC4-640-625-SXC-High-Flow-/264673120676?_trksid=p2349624.m46890.l49292
  20. Honda CBR1000F eller Kawa ZZR1100?

    Tycker inte du ska vara rädd för milen. Sköter man bara om dom lite är dom odödliga.
Back
Top