Search results

  1. Elbil eller inte?

    Menar du inte gte dvs hybriderna? Min fråga var om golfen med endast eldrift.
  2. Elbil eller inte?

    Någon här inne som har erfarenhet av e-golf?
  3. Vad fick dig att le idag?

    https://www.24.se/hemelektronik/surfplattor-tillbehor/ipad-surfplatta-tillbehor/retroheadset-telefonlur-3-5mm-svart?dfw_tracker=32962-68404&gclid=CjwKCAjw5dqgBhBNEiwA7PryaEkWqHSq8IBJYUfxw_wTdGfZH2SU23fYQEgI817SZMGEOQWnJ-UT-BoC0YkQAvD_BwE
  4. Yamaha Ténéré 700

    Köpte båda uppsättningarna på Amazon Edit: det är premium sports jag har på båda.
  5. Yamaha Ténéré 700

    Kör med Oxford på 2st hojar. Inget att klaga på fungerar klockrent.
  6. Villaägare: Vad har ni för uppvärmning/vad kostar det?

    Kostar 1m3 staplad granved 1400:- i skåne?
  7. Villaägare: Vad har ni för uppvärmning/vad kostar det?

    För att svara på frågan. Har kört pellets tidigare men det blev ohållbart detta året, då det nästan inte ens gick att beställa. Kör nu ved i pannan istället. Köpte prima bakaved i höstas , blev ca 30m3 staplat för 3000:- Värmer ca 150m2 40-talskåk + drygt 100m2 garage
  8. Ktm 690

    Är alltså serviceboken helt digital nu också då?
  9. Ktm 690

    Litet trådlyft. Ska man fortfarande få med ktm-väskan med en fysisk användarhandbok och servicebok till en 2022 enduro? Handlaren hävdar att allt är digitalt nu.....
  10. KTM 790 Adventure

    Har också en 790s. Har bytt hjälm, kapat orginalrutan och borrat hål i spoilers under lyktkåpan. Har ingen turbulens kvar nu.
  11. Snabbkoppling till bensintank

    Kolla ebay. Köpte därifrån till frugans ifjol. Drygt 100:- st från Tyskland har jag för mig.
  12. Buller på motorväg

    Finns ju något som heter volymkontroll..... Bara för att man spelar musik behöver man ju inte dränka ut allt annat ljud.
  13. Buller på motorväg

    Använder alltid proppar då jag kör mc. Vid längre turer då jag vill lyssna på musik använder jag vanliga in-ear lurar där jag byter ut själva "siliconpluppen" mot hålborrade öronproppar. Funkar prima ?
  14. Tips på Sevärdheter "off the beaten path" i Norrland.

    Den turen tar jag också gärna emot om det skulle gå för sig? Bor i området men kanske är något jag missat.
  15. Hög smäll och rök från förgasare - startar inte (2001, Kawasaki Vulcan 800)

    Finns ju repmanualer att ladda hem annars, även om jag kan se fördelarna med en bok.
  16. Dagens Blocket! (mc-relaterat)

    31,65/liter. Senaste höjningen var på 3.50/liter ?
  17. Dagens Blocket! (mc-relaterat)

    Sist jag tankade alkylat 2t på pump (okq8) kostade den ca 26:-/l ?. Detta var i våras.
  18. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Idag blev det detta till 790'n.
  19. Yamaha Ténéré 700

    Har du ingen du kan låna en annan hjälm av? Hade samma problem med min 790adv. Provade allt möjligt men blev aldrig riktigt bra. Köpte ny hjälm och nu funkar det kanon. Kör nu med orginalrutan igen.
  20. Köpa drev utan att ha en specifik modell på hoj

    Google bildsök på jt och lämpligt cc-mått
Back
Top