För att svara på frågan. Har kört pellets tidigare men det blev ohållbart detta året, då det nästan inte ens gick att beställa. Kör nu ved i pannan istället. Köpte prima bakaved i höstas , blev ca 30m3 staplat för 3000:-
Värmer ca 150m2 40-talskåk + drygt 100m2 garage