Bitte! Jag tänkte att vi kan väll försöka hålla varandra informerade! Jag hoppas att dom verkligen förbereder sig för play out, jag vill absolut inte se derby mot gnhet, det vore bara för jeffla tragiskt!!
Tänkte på det förresten, det kanske är bättre (om än inte roligt) om DIF förlorar mer är 3 av de kommande 7 matcherna så kanske laget är ordentligt förberett för kvalspel...
Jag ser ju helst att det inte går så illa som kvalserien, men hellre att vara ordentligt förberedd och klara sig kvar, än som det var förra vändan i AS...
Förstår det, det går inget bra nu, i synnerhet inte i hockeyn, jag hoppas att DIF tar in en psykolog eller en mental coach för att väcka laget så att vi kanske slipper derby mot gnhet nästa år...
Måste varit likryckningar… Såg ett kort sammandrag och såg ut som vi sköt två lite lösa nackskott som smet in. Sen ett bra skott utifrån till 3-0. Skott? Jajamänsan!
Nackskott... Det ska bli intressant att se vad utredningen om Videll visar, som någon skrev på DIF-hockeys forum: "Jocke eller Videll ska ut med huvudet före, utredningen får säga vem..." Upp