Sporthoj.com

Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ja, en riktig skitkväll… men vi kommer igen! Det är bara fråga om när…
Pluggen
Pluggen
Förhoppningsvis snart, men som det ser ut nu så blir det en vända i AS igen, bara hoppas att den blir kort!
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Äh, i hockeyn finns tid att hämta, men fotbollen… i serieledning flest av alla, men farligt nära att hamna sist av Sthlms-lagen. Eller så vänder vi på kuttingen och gör succé!
Pluggen
Pluggen
SÅ gott om tid är det inte, och som sagt så skulle jag helst vilja slippa inaveln! Inget ont om Falk, men jag tror inte att han är rätt man för att vända det här! OM vi hänger kvar så skulle jag som sagt vilja ha Sam Hallam till nästa säsong...
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Ok, nu ska vi vara positiva och hoppas på en vändning!
Fotbollen lever ju iaf.!
Pluggen
Pluggen
Alltid något, såg att DIF har tagit in Stefan Warg resten av säsongen, hoppas att det ger resultat! :)
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Två raka! Än är det inte dags att slänga in handduken! Magiskt i tisdags på Hovet!
Pluggen
Pluggen
Kan tänka mig att det var magiskt! :) Första gången den här säsongen som DIF vinner två matcher i rad, hoppas att det kan bli några flera vinster i rad! Vad tyckte du om Warg?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Warg känns stabil och är en sådan trygg back vi behöver. kan bli viktig framöver.
Åh så verkar Lillfimpen vara på väg tillbaks igen!
Pluggen
Pluggen
Jag såg det, det ser bättre ut nu än vad man hade kunnat tro för bara ett par veckor sen..:)
Pluggen
Pluggen
Idag kom det ut på hemsidan att Eklund är klar, alltid något... Brukar du vara inne DIF-hockeys forum och läsa något där?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Nää, jag hänger på ett annat stängt Djurgårdsforum…
Pluggen
Pluggen
Det teoretiseras om att skadeproblemen beror på att man tränar fel, och att det behövs en ny fystränare, är det något du känner igen?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Jo, det gnabbas om det lite här och var, men känns långsökt. Andra lag har också skador.
Pluggen
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Nä, men nu såg jag det! :) Är där på torsdag som vanligt!
Pluggen
Pluggen
Tänkte gå på lördag mot plast! :crash
Pluggen
Pluggen
Torsk igen, hur såg det ut?
Thomas Lofterud
Thomas Lofterud
Var hemma och sjuk… Lika bra det, lät helt viljelöst. Mörker deluxe.
Pluggen
Pluggen
Det verkar ju inte som att vi missade något… Vi får se hur det går i vår, jag tror tyvärr att det kommer att smyga sig kapitalt…
Back