Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att på den ena så skyms bokstäverna av pakethållaren och på den andra så skyms siffrorna av blinkersen. Enkel Harleylogik.
View attachment 532878
Jag undrar om inte H-D ganska ofta brukar ha skylten ovanför baklyset och att skyltbelysningen brukar vara en vit lins uppåt på bakljuset istället för nedåt som de flesta andra. Är väl inte otroligt att det är nån option pakethållare som då täcker nummerplåten men känns ju väldigt B:igt att inte flytta skylten istället för att skruva på en till som skyms av blinkers.
Jag har något liknande stöd i skåpbilen när transporterar cross/enduro. Köpte det på jula för några år sedan.![]()
Motorcykelhjulställ framhjulsstöd | Blocket
Blått framhjulsstöd från Sportgaraget.se för motorcykel, i kraftigt metallstativ. Vagga som håller framhjulet stadigt på plats. Passar 13-19" levereras helt nywww.blocket.se
Säg mig, är inte det där ett dekaltrimmat stöd från biltema? Sånt som kostade 299 spänn när de sålde mer mc-relaterat än idag.
Det där ser mer flyttbart ut. Jag har ett jag köpt på xl moto eller nåt sånt. Det ska ju helst bultas fast för att inte ramla omkullJag har något liknande stöd i skåpbilen när transporterar cross/enduro. Köpte det på jula för några år sedan.
Har för mig det kostade 400-500kr
Tillbaka till mc-träsket??
Bara digitalt. Svårt att få gamla vanor ut ur systemet.Tillbaka till mc-träsket??

Är det bara jag som tycker att kåpan och lyktan ser extra stor ut? Kameravinkel?
![]()
Säljes: Ducati ST4 - 1998 | BLOCKET
Ombyggd St4 till höstpris!En svincool och väldigt körbar caferacer kan nu bli din. Går som ett skott, låtet helt fantastiskt. Nybesiktad och nyservad. Väl mö...www.blocket.se
View attachment 533120

Jättefin i mitt tycke men vad göra med en sån här dyr maskin som man inte vågar ta ut på gatan?Oj oj, att det fanns en sån här i Sverige.
Utöver den som står på Mc-collection i Västerås då.
![]()
Säljes: Bimota V-Due Final Edition, Edizione Finale - 2006 | BLOCKET
Bimota VDue 500 Final Edition – Tvåtaktens heliga graal i fabriksnära skick Nu erbjuds en ytterst exklusiv möjlighet att förvärva en av motorcykelvärldens me...www.blocket.se
View attachment 533131
Ett sånt svar tolkar jag som att du är en eländig fattiglapp. Man ställer den såklart i salongen med de andra konstverken.Jättefin i mitt tycke men vad göra med en sån här dyr maskin som man inte vågar ta ut på gatan?![]()
Trodde inte att de byggdes under så många år, men det finns en gentleman i Tyresö som har en 96:aOj oj, att det fanns en sån här i Sverige.
![]()
Bimota VDue 500 Final Edition – Tvåtaktens heliga graal i fabriksnära skick Nu erbjuds en ytterst exklusiv möjlighet att förvärva en av motorcykelvärldens me...www.blocket.se
View attachment 533131
När man skriver: möjlighet att förvärva, borde man sättas i skampåle.Oj oj, att det fanns en sån här i Sverige.
![]()
View attachment 533131
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången