Hej!
Jag bygger RideKit: https://ridekit.se
Idén uppstod när jag själv försökte sätta ihop en komplett MC-outfit och upptäckte hur svårt det är att jämföra plagg, märken och butiker på ett samlat ställe.
RideKit ska hjälpa förare att kombinera hjälm, jacka eller skinnställ, byxor, handskar och stövlar utifrån bland annat körstil, storlek och budget. Tanken är även att omfatta motocross, snöskoter och vattenskoter.
Sidan är fortfarande under utveckling och viss produktinformation är ännu inte slutgiltig. Jag är därför ute efter ärlig feedback från människor som faktiskt kör – inte bara beröm.
Jag är särskilt nyfiken på:
- Förstår ni direkt vad tjänsten ska hjälpa till med?
- Vilka delar känns användbara respektive onödiga?
- Saknar ni några viktiga funktioner, filter eller produktkategorier?
- Skulle ni använda prisjämförelser och reabevakning för sparade outfits?
- Vad behöver förbättras för att sidan ska kännas trovärdig?
- Hur skulle ni vilja att livevyn av den valda utrustningen fungerade?
Testa gärna sidan på både mobil och dator. All rak och konstruktiv kritik uppskattas!
Jag bygger RideKit: https://ridekit.se
Idén uppstod när jag själv försökte sätta ihop en komplett MC-outfit och upptäckte hur svårt det är att jämföra plagg, märken och butiker på ett samlat ställe.
RideKit ska hjälpa förare att kombinera hjälm, jacka eller skinnställ, byxor, handskar och stövlar utifrån bland annat körstil, storlek och budget. Tanken är även att omfatta motocross, snöskoter och vattenskoter.
Sidan är fortfarande under utveckling och viss produktinformation är ännu inte slutgiltig. Jag är därför ute efter ärlig feedback från människor som faktiskt kör – inte bara beröm.
Jag är särskilt nyfiken på:
- Förstår ni direkt vad tjänsten ska hjälpa till med?
- Vilka delar känns användbara respektive onödiga?
- Saknar ni några viktiga funktioner, filter eller produktkategorier?
- Skulle ni använda prisjämförelser och reabevakning för sparade outfits?
- Vad behöver förbättras för att sidan ska kännas trovärdig?
- Hur skulle ni vilja att livevyn av den valda utrustningen fungerade?
Testa gärna sidan på både mobil och dator. All rak och konstruktiv kritik uppskattas!