SR500 till Italien!En likadan MC skrotade jag 1985!
Problemet var inte svedan, utan att det tog över ett år att reparera båtbenet i vänsterhandleden. Det gick dock bra att köra till Italien med en SR500 trots att båtbenet var i två delar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SR500 till Italien!En likadan MC skrotade jag 1985!
Problemet var inte svedan, utan att det tog över ett år att reparera båtbenet i vänsterhandleden. Det gick dock bra att köra till Italien med en SR500 trots att båtbenet var i två delar!
”Jag hör bara ursäkter.”I torsdags fick jag inte upp garagedörrarna pga tjäle, i fredags fick jag upp dom, men hann inte ut. Igår vaknade jag råförkyld…
Så noll km hittills i år.

Efter att jag blev född där så blev det kallat "Sabb"...........Gled upp här. Folktomt idag. Skillnad mot för 40 år sedan. Sabbatsbergs sjukhusparkering.

@Swedie: Forumet klistrar in fotot två gånger. Får inte ordning på det. När jag provar att ta bort ena fotot får jag felmeddelande. Något som är trasigt??Det här fotot kommer från i lördags då hoppet om vår tändes på allvar. +8 som mest, varpå det blev en liten citytur. Det blev 2 mil bara. Men jag kunde pricka av även februari månad och det innebär att jag kört (lyckats köra) vid minst ett tillfälle varje månad i 26 månader på raken.
I år var det på håret att det lyckades. De stora plogade och saltade vägarna och gatorna har varit halkfria rätt många dagar, men på våra undermåligt snöröjda lokala smågator släppte istäcket inte helt förrän häromdagen. De första 600-700 meterna hemifrån var alltså det största hindret med sin flera centimeter tjocka iskaka. Men, nu är den "kakan" upptinad och historia! Hurra!
Vespan vilar sig på Södra Hamngatan med Gustaf Adolfs torg (höger) och Tyska kyrkan (vänster) i bakgrunden.

|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|