WSBK 2026

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Magkänslan just nu är att rockaden Toprak -> Oliveira kommer inte bli bra på varken det ena eller andra hållet fast man har ju haft fel förut

Magkänslan just nu är att rockaden Toprak -> Oliveira kommer inte bli bra på varken det ena eller andra hållet fast man har ju haft fel förut
Oliviera kraschade i Superpole. Startade sist i racet och slutade på plats 8 farmför Danilo Petruci. Grym uppkörning far att vara race 1 och start från sista positionen. Kul att se.

Sido-panoreringar hackade ordentligt för mig och det var förhållandevis grynig bild. Att i google tv chromecast byta till 50 hz 4k löste dock biffen 1771682359151.png

Så nu ser jag fram emot att kolla på morgondagens lopp utan att störa mig på dålig bild

Helt galet race i tjejernas WCR, galet race i Supersport, även Superbike var bra.

Ja, det är klart sevärt. Kollade precis söndagens tävling och producenterna hittar alltid något intressant istället för att kolla den som ligger först med sekunders lucka neråt.
Most nu senast var riktigt sevärt. Även om det på pappret ser likadant ut var det viss kamp om förstaplatsen.. Producenterna lyckas alltid hitta något intressant, nu senast Gerloff och Surra.

Surra was all smiles after his big Race 2 battle: "On Turn 4 I passed with the bike sliding, eyes closed, full gas!"​

Most nu senast var riktigt sevärt. Även om det på pappret ser likadant ut var det viss kamp om förstaplatsen.. Producenterna lyckas alltid hitta något intressant, nu senast Gerloff och Surra.

Surra was all smiles after his big Race 2 battle: "On Turn 4 I passed with the bike sliding, eyes closed, full gas!"​

ja fajten om femteplatsen i Most var mycket trevlig underhållning i det man annars kan kalla VM för snabbast Ducati.

Senaste årens MotoGP har varit mycket Ducati cup men det här årets WSBK är sju resor värre i det avseendet och som om inte det vore illa nog så är det dessutom alltid samma förare som slutar #1 och #2. Vet inte hur det gick till men så ser det ut i år och det finns inga tecken på att resten av säsongen kommer se annorlunda ut. För bara några få år sedan var det episka fighter om första platsen i vart och vartannat lopp men det var då det...

Senaste årens MotoGP har varit mycket Ducati cup men det här årets WSBK är sju resor värre i det avseendet och som om inte det vore illa nog så är det dessutom alltid samma förare som slutar #1 och #2. Vet inte hur det gick till men så ser det ut i år och det finns inga tecken på att resten av säsongen kommer se annorlunda ut. För bara några få år sedan var det episka fighter om första platsen i vart och vartannat lopp men det var då det...
Var det inte då Jonathan Rea (Kawasaki) härskade på banorna runt om i världen, han tog 6 mästerskap i rad (2015-2020) och var totalt överlägsen efter vad jag har läst här på sporthoj.com.

Var det inte då Jonathan Rea (Kawasaki) härskade på banorna runt om i världen, han tog 6 mästerskap i rad (2015-2020) och var totalt överlägsen efter vad jag har läst här på sporthoj.com.
Med några få år sen menar jag då Rea, Toprak och Redding fajtades på varsitt märke dessutom.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back