🎅Tomtetur2025đŸ€¶

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
🎅 Ho-ho För er i Stockholmstrakten🙂

✅ Hör och hĂ€pna, tre olika prognoser sĂ€ger 8 grader och sol pĂ„ lördag 20/12🌞 Vi gör ett försök med en liten tur i och omkring stan. Kom gĂ€rna lite utklĂ€ddađŸŽ…đŸ€¶ Samling CirkleK, JĂ€rva krog 11.25 sĂ„ tempen gĂ„tt upp en del och vĂ€garna uppkörda. FB_IMG_1664524523223.jpgScreenshot_20251217_151100_Chrome.jpg

🎅 Ho-ho För er i Stockholmstrakten🙂

✅ Hör och hĂ€pna, tre olika prognoser sĂ€ger 8 grader och sol pĂ„ lördag 20/12🌞 Vi gör ett försök med en liten tur i och omkring stan. Kom gĂ€rna lite utklĂ€ddađŸŽ…đŸ€¶ Samling CirkleK, JĂ€rva krog 11.25 sĂ„ tempen gĂ„tt upp en del och vĂ€garna uppkörda. View attachment 523893View attachment 523894

Jag skippar den röda och kör en gul motorcykel om jag inte Àr upptagen med att hÀmta en grÄ den dagen! :hej

View attachment 524005
Cirkel K med motorcyklar med pÄ bilden. Och för er som gillar Riktiga SportHojar sÄ kan Peter sÀkert bekrÀfta att skymd bakom en gul pÄSkHoj stÄr en, just det, en R etta. ;)

View attachment 524006

KĂ€nd kurva att fota i :kramaKanske du dĂ„ kan haka pĂ„ en pĂ„stĂ„r till nĂ€sta Ă„r, gul och fin😉

View attachment 524005
Cirkel K med motorcyklar med pÄ bilden. Och för er som gillar Riktiga SportHojar sÄ kan Peter sÀkert bekrÀfta att skymd bakom en gul pÄSkHoj stÄr en, just det, en R etta. ;)

View attachment 524006

KĂ€nd kurva att fota i :krama
DĂ„ hĂ€nger du med pĂ„ en pĂ„sktur, gul och fin 2026...🐣

View attachment 523963

TyvÀrr ingen "R" utan en Daytona sÄ det Àr inte bra... :rodnar

Men nÄgon annan hÀr pÄ forumet kan dyka upp med en "R" kanske?
Jag kommer att trivas Ă€ndĂ„ imorgon! đŸ›” :kĂ€r
Den dÀr Àr ju hur frÀn som helst.
Hade den inte varit elektrisk sÄ hade dom kanske funnits pÄ marknaden fortfarande.
Den kanske gÄr att konvertera till bensinmotor? :unsure:

*/ ?>
Back