Vad retar folk mest?

Svårt att svara på om du menar majoriteten.
Jag är nog inte helt representativ och som jag uppfattar frågan gäller den inte vad som retar mig mest.

Folk som ligger 10-15km/h under skyltad hastighet trots att det är strålande sol och åkrar på båda sidor om vägen, fri sikt hur jävla långt som helst.
Det finns en särskild plats i helvetet reserverad för dessa "människor".

Folk som ligger 10-15km/h under skyltad hastighet trots att det är strålande sol och åkrar på båda sidor om vägen, fri sikt hur jävla långt som helst.
Ja, fy fan. Jag var idag ute på en 30-milaresa i bilen och retade mig otroligt på dessa dönickar som måste ligga och pysa 10-15 kmh under skyltat på vägar där omkörning är nästintill omöjligt. Undra på att det händer olyckor…

Jag har börjat uppskatta dessa mer och mer, iaf på typiska hojvägar. De är nämligen lätta att köra om. Då stör jag mig mer på de som istället ligger över skyltad hastighet, ofta då på partier med omkörningsmöjlighet. De blir betydligt svårare att köra om och kör ändå för långsamt för att man skall orka ligga bakom. Dessutom kommer de ofta ifatt andra bilar som de då ligger för nära så att omkörning blir ännu svårare. Båda dessa kategorier stör sig antagligen på mig också.

Jag har börjat uppskatta dessa mer och mer, iaf på typiska hojvägar. De är nämligen lätta att köra om. Då stör jag mig mer på de som istället ligger över skyltad hastighet, ofta då på partier med omkörningsmöjlighet. De blir betydligt svårare att köra om och kör ändå för långsamt för att man skall orka ligga bakom. Dessutom kommer de ofta ifatt andra bilar som de då ligger för nära så att omkörning blir ännu svårare. Båda dessa kategorier stör sig antagligen på mig också.
Jag kör sporthoj så det är typ aldrig ett problem där.
Problemet uppstår när man kör bil och inte har samma möjligheter att blåsa förbi folk hur man vill.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT