Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, Larsson är alltid klockren
Skulle varit klockrent om dom alla hade haft basker också.View attachment 515538En hälsning från Frankrike
HotroënView attachment 515538En hälsning från Frankrike
Härlig miljö, Låångt frå HornsgatanPremiär med kompressor hojen för säsongen, en kort sväng till "stugan" jag köpte i höst. Varit och fixat lite där och satt igång vattnet och sånt.
View attachment 515679
Härlig miljö, Låångt frå Hornsgatan![]()
Det går inte att klaga på husets läge med den utsikten. Har du någon uteplats/altan också åt andra sidan av huset mot vattnet? Känns som det skulle vara klockrent att sitta på kvällen och grilla mot vattnet.Premiär med kompressor hojen för säsongen, en kort sväng till "stugan" jag köpte i höst. Varit och fixat lite där och satt igång vattnet och sånt.
View attachment 515679
Det går inte att klaga på husets läge med den utsikten. Har du någon uteplats/altan också åt andra sidan av huset mot vattnet? Känns som det skulle vara klockrent att sitta på kvällen och grilla mot vattnet.
Jag kanske börjar bli gammal men senaste tiden har jag gått och funderat på att köpa någon liten stuga nära skogen
Hur är myggläget där vid älven på sommaren ? Men Norrlänningar är kanske immuna ?På den nyare stugan vid älven är det inglasad altan hela framsidan av stugan som är mot älven, finns även en altan på uthuset som även innehåller bastu. På det äldre huset är det bara altan på framsidan från älven men jag har lite planer på att bygga ihop den befintliga med en altan som går runt huset på norra sidan som man ser på bilden då det blir bäst utsikt över älven. Helst hade man velat ha den runt på södra sidan men där blir det trångt och instängt mot grannens uthus.
Hur är myggläget där vid älven på sommaren ? Men Norrlänningar är kanske immuna ?
Med andra ord som jag anade: Norrlänningar är nästan immuna ( i varje några). Grattis !Hyggligt bra, alltså inte så jätte mycket mygg. Är ganska öppet runt omkring stugorna och vattnet strömmar ganska bra så det är nog också en fördel mot att ha stillastående vatten att kläcka mygg i. Sen är inte jag så känslig mot mygg, gillar väl inte dom men brukar inte heller hålla på med myggmedel utan det är bara att härda ut.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten