Recent content by twister-tobbe

  1. Hjälp!!!

    en moppe? 'derbi senda' kallas den!
  2. Hjälp!!!

    Hej! Jag har en senda som krasslar ibland när man lägger i 1an och när man växlar ner så låter det typ BOOOOF BOOOF och slår lite och så lägger den av ibland! SVAR FORT TACK!
Back
Top