Gör om, gör rätt.
Det händer tyvärr ganska lätt att det kommer in någon form av smuts i förgasaren under tiden man skruvat med den. Annars, tändstiftet, när byttes det senast? Det kan bli rätt skumma tändningsfel när tändstiftet är igensotat.
nr:1 är att du kollar upp om den får bensin...
runt 3500:- för rubbet, allt såsom teori + uppkörning och 3 (!) körlektioner :brinnerup ( min budget på 2500:- sprack i och med att det fick bli en 3:de lektion oxo ) :rolleyes:
Ja som rubriken lyder: skulle vara roligt att höra vad ni kör med för drevning på era offroader/motarder?
Själv kör jag 15-50 på min ts 125r med en toppfart på en ca:135-140 km/h :tomten
Jag och en polare (Rstu) var ute här lite tidigare på dan och gled omkring här i Falun och var precis på väg hemåt, när vi passerade ingarvet så såg vi ngn som var på konbanan däruppe och övningskörde med en cbr125:a.
Kan det vara ngn här på SH som snart ska ta kortet som känner igen sig ? :)
Fin hoj Conrad =]
Antar att din ktm är lv-reggad ? kör du med ryckutjämnare lr har du hoppat över den biten? har hör ifrån såpass många håll om olika teorier om att "ryckutjämnare behövs inte på en 125:a" pga att den inte skulle vara effektstark nog för att växellådan skulle ta stryk, har du/ngn...
"strypt crosshoj" tss ;)
enduro, kallas en sådan hoj, ktm:s crosshoj har beteckningen SX och enduro modellen EXC. Skillnaden är att EXC modellen har mjukare fjädring och bättre bottendrag till förlust av en del effekt på högvarv gentemot SX modellen som är dess motsvarighet med effekt på...
Tänkte skriva ngt i stil med förgående talare men jag var tydligen inte först :)
edit: har du ngra bilder på din ts ? inte så vanlig hoj så vore kul om du kunde fixa fram ngn bild =0)