Köpte ny hoj för en vecka sedan. Märkte efter några dagar ett litet missljud vid stillastående. Trodde att någonting satt löst. Plockade väck massa kåpor för att inspektera. Blev förvånad när jag hittar en jävla klocka hängande i crash bars'en INNANFÖR kåporna. Om det är tidigare ägare som ville...