Ska köra den här: https://www.google.se/maps/d/u/0/edit?mid=1zgqiua7xQPPUTRCq-IaeHr6q3JmEX_8&usp=sharing
Uppskattningsvis 85-90% grus, 205mil, 7 dagar. Finns luckor i rutten, det beror på att google missat rita ut vägar.
Lätt sagt, har försökt åtgärda sånt på min triumph i åratal utan att lyckas, "lösningen" blev jumpstarter och två små tappar och plus/minus så jag lätt kan koppla två klämmor.
Ägde en DR650 förr, du ser den på min profilbild. Anyways, du är svår att tillfredsställa, BMW F 900 GS?
Min favorit Adam:
...Kolla hans videos och du blir bättre på att köra grus!
Vem bryr sig om motorn? Jag har ägt en KTM 1190, den var visserligen rolig upp till 240 men vilken nytta gör man över 120 annat än att ta sig snabbt från A till B? -Ingen om jag får säga vad jag tycker.
Nä motorn är nog det sista jag kollar på när jag köper hoj. Mycket viktigare att hojen har...
Jag fattar inte grejen, varför skulle centrifugeringen skada plagget? Vad är skillnaden på att krascha genomsvettig i 110 och centrifugera plagget i 1800rpm? Det håller garanterat bättre i tvättmaskinen, skydden brukar vara gjorda i någon "closed foam" så det suger knappast vatten, kevlar tål...
Äger också en Amok 5.0XL sen några år tillbaka men jag börjar tröttna... Det är mindre lätt att vända sig om utan att vara klarvaken och jag råkar alltid sätta upp den något snett så man hamnar på ena sidan hela tiden. Däremot är älskar jag liggunderlagen som är 220cm långa! Det har jag inte...
Du kommer alltid ha klena svetsar i alu om du inte eftervärmer (ord?) konstruktionen till ca 400°c. Annars spricker allt förr eller senare enligt min erfarenhet.