Ok, det har löst sig.
Det var som jag misstänkte, en säkring hade gått.
Bara det att det inte var den jag trodde det skulle vara.
Visade sig att det var "Parking lighting fuse" som hade gått och inte "Signaling system fuse".
Tack till er som kommit idéer och tips! :Bugar
Dom är kompatibla, bara att original är för halogen, inte LED.
Eftersom det är mindre motstånd i LED än halogen som blinkar de för snabbt med original relät, men dom funkar fortfarande.
Jag hade isär dom efteråt men jag har inte kastat om + och -.
På blinkers är trådarna gul och svart, på kontaktstycket/adaptern är trådarna svart/vit och blå.
Svart går till svart/vit och gul går till blå.
Detta tog jag reda på genom att prova.
Bytte jag till svart mot blå och svart/vit mot...
Det är en rätt kass bild.
Det röda är gummiband, det svarta är skyddsslang, trådarna är svart/vit och blå.
Det var mässingkontakterna som kom åt varandra.
Krympslang använde jag när jag monterade min tidy tail.
Blinkers på den funkade fint innan olyckan.
Som sagt så hade jag bara kopplat ihop det provisoriskt för att kolla att det fungerade innan jag monterade på kåporna igen.
Lödkolv behövs inte, då ändarna på + och - kabeln från blinkers är...
Ber om ursäkt om jag vart otydlig.
Det är + och - som kom åt varandra, trådarna mellan den grå kontakten på bilden och blinkers.
Hoppas detta hjälper.
Jag ska skaffa mig en multimeter idag.
Hej,
Total amatör här som har klantat till det igen. :huvet
Igår stod jag i garaget och monterade nya LED blinkers på hojen.
Jag hade bytt ut original relät till relä för LED.
Jag hade kopplat ur den gamla halogen blinkersen och kopplat in den nya LED lite provisoriskt för att testa så det...