Läser du det du skrivit här så är det ju uppenbart att du har en hoj du för tillfället inte har råd med om bromsskivorna är för dyra om du byter dom själv och både skivor/styrlager/samt tätningar som läcker är ju slitagedelar - byt skivor/styrlager och kom med löst gaffelben till nån som byter...
😂ja samlarobjekt som den säljs som med kinakåpor 🤣ordbajseri på hög nivå sen fattar jag inte varför man tar kort på avslagen mätare så att inte milen visas 😴
Nej det är en blygsam firma i Karlstad eller var - varit in där nån gång men det var väldigt dålig rörelse på säljarna då , lämnade aldrig skrivborden så jag var inte långvarig i butiken för vill man sälja får man visa lite intresse
Tråden har ”lite” annat innehåll också 😉
Kör som raggar’n ovan tracker numer däcken är ingen stor utgift med körningen som blir numer och dom är trevliga på asfalt när man hamnar där också - haft några varianter av bl.a motoz som varit rena skiten där klockrena på grus men sämre i terräng -trackar funkar på alla dom men man får inga...
😂känns som det är beroende av handläggare det där - sålt två hojar till Norge men inte behövt göra nåt mer alls däremot har jag haft ett helvete att få en husvagn urtagen ur registret då vi saknade papper på den och inte fick den skrotad därför - 😂fick skicka in bilder på kalkoner å höns som...
Du kryssar bara i export i ägarbytet delen avregistrering och skickar in skyltarna -gör du inte så får du bekymmer men har gjort så två ggr utan att nåt krångel hänt
Som säljare borde du väl inte få så mycket mer krångel förutsatt att norsken som köper har koll på vad han behöver ha.
Du skickar väl in regpapper kryssade för export samt skyltarna iallafall var det så förr
Tillverkning sker nog lite varstans av alla .
Sen är det kanske mer rimligt att jämföra skicket efter ett par års användning inte hopskruvade nya hos handlaren .
cf moto:s fyrhjulingar har mycket kvar när det gäller rostskydd/ytbehandling av skruv elfel osv -märks finfint efter ett par års...
+1 på den och ja jag köpte Yamaha där också -blir förbannad när grejer krånglar och småfel dyker upp .
har för lite utrymme tidsmässigt för sånt så då betalar jag hellre mer för begagnat som bara tuffar på blir mer o mer allergisk mot sånt 😀
Dom har ändrat så att nu är det bara under 200 man kan ta bort men körde utan för högre belopp nyligen
Fult och sniket av dom -frakt har Tradera varit klart dyrare på förut än blocketpaket
Har väl varit en kombo av dåliga kammar/lågt oljetryck i 790/890 ktm är ju inte kända för att ändra dåliga grejer när slavcylindern som alltid varit dålig hänger med än idag och dom flesta byter till en oberon när garantin gått ut