Oavsett så är det ju rätt ordning du ger dig på...från custom till sporthoj. Jag provade tvärtom, lånade en polares HD och höll på att "köra ihjäl mig" direkt. Det finns ju inga bromsar! :3freak
Jaha, då "startades" (inte) SP3:an upp efter vintervilan. Stått på underhållsladdning hela vintern, men ändå stendött batteri när startknappen trycktes in. Nytt batteri, monterat och klart. BAAM! check engine light tändes. Efter lite googlande inser jag snabbt att det misslyckade startförsöket...
Ni som åker tuono i Småland eller närmare bestämt Kronobergs län. Var servar ni hojjen? Tycker det verkar skralt med både ÅF och serviceverkstäder i krokarna... Tänker att man behöver någon auktoriserad för att exv kunna släcka servicelampa osv.
Touché på inlägget från Steffo_B!!
Ersätta och laga stulna och krockade sporthojar = lite smådyrt, men ändå överkomligt.
Ersätta personskador och livslånga uteblivna arbetsinkomster på grund av handikapp = sinnessjukt dyrt
Är också inne på det? Vågar man lita på "kvallen"? Det man får lite panik över är alla beg. annonser. Ett par år gamla och massa "hastighetsmätaren funkra inte, blinkers döda osv osv. MT5:an skötte jag inte särskilt väl och ändå noll strul.
Grabben fyller 15 inom kort och det är dags att handla crossmoppe. Själv hade jag en Honda MT5 när det begav sig tidigt 90-tal. Vad köper man nuförtiden?
Reiju verkar populära och ser hyggliga ut. Någon som vet något om kvaliteten? Eller ska man satsa på en bättre beggad Yamaha DT? Pallar inte...