Hej alla glada .
har en gsx600F-88 trevlig att köra
på den sitter det orginal 2 pipor, tycker dock att de borde finnas lite mer ork/vrid inte för att jag gillar att köra på bakhjulet men de ska gå säger polarna som dock har -R modell
men nu måste man kasta ur kopplingen om de ska hända nåt...