Recent content by Semlon Pytting

  1. Vinglig hoj

    Ja mönstret är väl sådär, de är visst från 2005 har jag fått reda på. Han som hade hojen tidigare hade kört med 1.8 Kg i däcken, det ska vara 2.5 fram och 2.9 bak. Det har jag nu, men tror inte däcken är riktigt runda ute på kanterna. När man backar ur den ur garaget och gör fullt styrutslag åt...
  2. Vinglig hoj

    Hallå. Jag har en Yamaha FJ1100-84, den är så fruktansvärt vinglig och spårkänslig. Känns som att hålla i ett stort gyro när man kör, kör man i en asfaltsspricka, vet man aldrig var man hamnar, hjulspår i asfalten är rena mardrömmen. Kort sagt, det känns som underdelen på hojen lever sitt eget...
Back
Top