jo, när det är riktigt blött så är det ju sämst omdöme kombinerat med bäst regn-setup som brukar resultera i bra tider. då spelar det liksom ingen roll då de använder väldigt lite av motorns totala kapacitet.
Samtidigt så såg det väl ungefär ut som vanligt idag på uppvärmningen.
Aliens minus...
ibland kan mätpunkten vara anpassad för torrt underlag.
Då återspeglar topphastigheterna vid blött underlag eventuellt den som bromsar sist. jag kan ha fel, men det är vad jag tror är anledningen till de stora skillnaderna.
Edit: Sedan är det ju bara sorgligt att se hur dåligt suzuki går.
På fp1 var capirex rena rundningsmärket direkt efter korkskruven när stoner tryckte på.
det är skillnad på hojjarna, inget snack om det.
Har den en funktion som ger mer prestanda och kortare varvtider så spelar utseende ingen roll. Funktion är sexigt var det någon som skrev här på forumet.
Jag håller med.
han menar kanske att racedäck = hårt bakdäck.
En del, som jag har förstått det, lyckas klämma dit bättre varvtider på mjukare blandningen. dock
vit ring runt däcket=mjuk blandning (oftast*)
* rossi såg såklart ett kryphål i reglementet och tog bort den vita linjen.
eller så lade de till en...
RU har den senaste tiden haft problem med att folk med bra fart på linan seedar för mycket. På så vis har det varit svårt för småfolket med taskig internetaccess att få en bra GB-Diff / Ratio.
Håll ration hyffsat normal bara.
Enkelt.
Någon som behöver en invite?
Tänkte på det här med de nya motorreglerna som gäller nu och även inför nästa år.
Det lär väl knappast bli ett problem med 21litersregeln nu när de måste tuna ned motorerna? Någon som vet?
Vette fn-n vad som hänt med Deangelis....