Ja det är jag instäld på men de borde väl gå o kapa bort de som behövs upptill eller måste man kappa nertill på övre gaffelbenen oxå???
//Häggen
Hej de inre benen kapar man upptill och sedan så svarvar man en ny gänga..
//R
Hej den modieferingen du pratar om funkar men du får even kapa inerbenen.
Jag har för mig att man kapar ca 60mm 0m det är Gaffeln från 1100R86-88 Alltså 18tumfälg orginal.
//R
Hej pippi ämnet har varit uppe till diskusion för nått år sedan och jag tycker att det låtter som en bra ide..Men vad är chansen att det blir av och hur många är intreserade av det??
//R
Hej vad använder du hojen till är det mera hk du söker så kanske du ska se över turbovalett snarare än att sänka kompett ännu mera vad sitter det för turbopå nu??
//R
kolvar
Hej har du orginalkolvar så är det vanligt att ringlandet är det som kollapsar har varit med om det själv byt till smidda kolvar eller alternativ hayabusakolvar har du sedan 1052 cylindern så går den ej att borra till 81mm, då måste du ha 1127 cylinderraden.
//Ronny
401hk R1100
Hej det är alldeles rätt. Öm i kroppen en blå tumme annars ok...
Men är i behov av följande delar styre övre gaffelkrona och locken med justerskruv som sitter i gaffeln till gsx750r-88 eller ev en komplett gaffel
//R
839/290 :).
Hej låter ej kul det där med pumpen!! Fyllde du den med olja inan du startade hojen eller monterade du den bara??
Bygde själv en oljeretur pump som drivs av veven och det funkar fint..
//R