du vett ingen stans det fins bilder eller nått så man kan se hur det ska vara?? för jag ska koppla på bak jusen med skulle vara bra om du viste det:Bugar:tummenupp
det är en 87..:) men väksel spaken(eller vad det heter:confused: ) åkte in en en bit men jag tryckte till bakan den.. om det inte är det som gör nåt:confused: för en polare sa att jag hade satt lamelerna fel så jag ändrde så som han sa men det hände inget
jag få ju springa igång crossen så då starat den men sen slutar växlarna att sluta bara jag kan bara gasa sen inge mer.. o jag kan dra den med väkslarna i det är lite motstånd men det är inte mycket...