ok lycka till se till att du får allt du ska få åtgärdat eller med i köpet med i köpekontraktet.
och hämta inte ut cykeln föränn det är klart.
Har dom skruvat med hojen kolla alla bultar noga för båda gångerna satt det grejor löst på min.. som bultarna som håller dämparna i styrkronan och...
va inte så svårt att förstå varför det gick paj..
va med idag när han plockade bort skiten och det är slagmärken runt hela benet.. troligtvis nån klåpare som demonterat och monterat packboxen.. alltså vid första bytet när jag påpekade att det läckte. så det vart nytt ben.
det värsta av allt är...
kan hålla med om att visst man får kolla på hojarna innan och bedömma skicket där gör man sitt val direkt. , men tar dom på sig att åtgärda brister så som man upptäcker så ska det ju göras ordentligt så att grejorna håller
visst är det slitmaterial men mer än 60 resp. 15 mil lär det ju hålla.. eller hur? nya packboxar båda gångerna..
läs även hela historien.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?220700-Bil-amp-MC-Fellingsbro&p=5589047&highlight=fellingsbro#post5589047
Har köpt min sv1000 - 04:a på 2300 mil där är skit nöjd med cykeln förutom att det läcker olja ifrån gaffeln.
Påpekade det vid köpet och det står med i köpe kontaktet att det ska åtgärdas..
Bil och MC åtgärdade felet "bytte packbox" efter 60 mil började det läcka igen.. kontaktade Bil och MC...
Köpte min SV1000 med renoverad gaffel och efter 60 mil så började den läcka , hämtar tillbaka den i morgon med "nypackbox" så får vi se om den håller men men.. man börjar tvivla.. annars är jag kanon nöjd med cykeln..
Hur ser man skillanden lättast ..ifall man verkligen har en sv1000 03:a alt. 04:a.
vet att sitt höjden skiljer samt fotpinnarnas placering.. men finns det nåt lättare sätt.
/Richard