Tack då har det med sen att göra! Om jag minns det hela rätt har den varit inne på mc varuhuset för det tidigare! Tack så hemskt mycket för hjälpen ����
Nej jag gjorde som en video på youtube! Stängde sv sen höll jag in våda knapparna reset och den andra och vred på tändningen då kom dia upp då tryckte jag in båda ingen och höll dom inne då kom jag till nästa dvs d01-d70 och bläddrade igenom dom och såg då d20 on d21 off sedan klickade jag mig...
Tack nu står båda på on både d21 d20 när jag vrider på tändningen efter att den stått stund!
Cykeln har fått Kn filter plus youshimura slipon och grenrör utan katt samt att den har pc3 sen tidigare!
Kan detta förklara att den dör?? Den ska in på mappning i veckan hos Perter Andersson turbo killen!
Hej till er som svarade! Nu blev det såhär att jag bytte drivpaket satte på helsystem kopplade in den gamla pc3 och köpte ett nytt kn filter...... Resultatet cykeln går som en dröm framhjulet dansar soldnsen även på 3 ans växel...
Ha en bästa forsatt sommar
Tack för svaret! Har du mätinstrument? Har du möjlighet att mäta upp den och isåfall hur mycket kostar det!
Den ska in på mappning om 2 veckor på mc varuhuset! Satte på orginal system i går och den ryckte inte lika hårt men ändå är klippet på någon sekund kvar! Dock satte jag ej på grenröret...
Tack för svaret! Har du mätinstrument? Har du möjlighet att mäta upp den och isåfall hur mycket kostar det!
Den ska in på mappning om 2 veckor på mc varuhuset! Satte på orginal system i går och den ryckte inte lika hårt men ändå är klippet på någon sekund kvar! Dock satte jag ej på grenröret...
Har ett litet problem min R1 har ett litet mellanrum på gasen och svarar inte direkt utan det blir ett litet ryck! Samma sak är det när man saktar ner då kommer det där lilla klippet rycket igen... På höga varv är det okejen just när man ligger å köra sakta kommer det där både vid gaspådrag...