Snacka om dötråkigt forum!!! 88 st har läst å inte skrivit ett s...t!
trodde detta var ett forum som alla var välkomna i.
tackar för mig i alla fall!!!
Nyss skaffat mig en husaberg 400 -97!
skulle va kul å få veta lite mer om den BRA/DÅLIGT? fel/brister vad vet jag?
Just för tillfälle är jag jätte nöjd med den. berätta gärna
mvh