Jag är på hugget att köpa en ktm 525 smr. Är lite nyfiken på vad som skiljer mellan smr och esc. Går de att konvertera smr till cross och inte är allt för jävligt mm.? vore tacksam för svar=) Uffe
Hej på dig! de stämmer att den modellen är 5 växlad, lagren / lagret som du säger är dåligt kan du få tag i på hos Skf, Läs bara av beteckningen på lagret och dra av ett mail så har du lagret på nolltid och de är även billigt, Lycka till!
Hallå där. De kan vara så att de sitter distanser som sitter mellan ram och sving, Har själv haft problem med liknande fel, Jag har själv prövat att värma lite försiktigt med blås lampa vilket kan lösa problemet, men sista utvägen är att du tar fram kapen och kapar bulten mellan ram och sving...
Tjenare, Tänkte höra om de finns någon som kan ev hjälpa mig.
Jag har en Suzuki Rf 900 Total ombyggd i Tyskland av den som hade den i tyskland innan den skeppades till sverige igen.
Är sugen på att trycka dit lite extra effekt i hojen och enligt den förra ägaren så finns de ca 136 bakhjulshästar...
Ta loss kåporna och kolla kablarna ifrån blinkersna fram och följ sedan kablarna.
En polare till mig hade samma problem fast han hade en 03 kawa och de funkade sen, de visade sig vara en kabel som hade fått sig en smäll och låg och tjyvjordade.
Lycka till