Filmade ett "litet" väghål på rv 210, som först inte verkade vara så farlig. Vid närmare granskning var det ett underjordiskt hål så stort att man kunde övernatta därnere.
Törs inte tänk på vad som skulle hända om man plöjde i där med motorcykeln.
Som tur var så var hålet på mitt på en heldragen...
Jaha, då var man ägare av en ZX-10r -05. Kan inte annat än vara helnöjd med den, vilken karaktär....
Saknar dock en styrdämpare. Vet någon vart man kan köpa en bra till vettigt pris inklusive fästen?
Är det någon som har tips om var man kan lämna in ett par Öhlins för gasfyllning och i så fall vad priset ligger på? Eller är det något som går att fixa själv?
Har en GSX 1100E som jag vill modifiera med nya R-fälgar och gaffel/sving. Vet någon vilken framgaffel/hjul man kan använda sig utav och kunna använda original instrumentering så att hastighetsmätaren funkar.
Vill gärna behålla oldschool-looken i den mån det går.
/Powerwheelie
Ska byta vevaxel på min GSX1100 -82 i vinter. Blir en svetsad.
Är sugen på att passa på att uppdatera motorn i samma sväng. Vad behövs för att nå 140-150 hk?
Ge lite förslag på lämpliga set-ups och vad det kan kosta.
Någon som vet vart man kan få tag i original framlykta till en GSX 1100 -82, ni vet den där stora lyktan som jag tror bara finns på den årsmodellen. Har sökt på ebay utan resultat.
Har någon koll på vart man kan få tag i begagnade trimdelar/hela motorer till en GSX -82? Skulle helst vilja köpa en komplett motor färdigtrimmad. Vad kan man få betala för en komplett färdig motor på 150-170 hk?
Jag ska montera bort gaffelbenen på min gsx1100-82 för att lämna till verkstad för packboxbyte. Kan någon hjälpa mig med en enkel fråga? Ska man montera bort antidive-enheten från gaffeln eller måste den sitta kvar för att gaffelojan ska vara kvar i gaffeln?