Aaaa lite, synd att hon ser förbannat bra ut bara :D
Meen vi satsar på en enormt schysst hoj sommar, så blir det till att hitta en ensam tjej utmed vägen som man kan ta med sig på bönpallen :tungan
Härlig tråd!!:lol
Satt faktiskt och skrev med en tjej av "finare" modell igår, där det största problemet mellan oss verkade vara min motorcykel :dummer
Men om man läser lite här så verkar det ju finns tjejer som gillar hojar också?! :banana
Originalinstrumentet sitter in smetat mellan lyktan och styret. Har en bättre och nyare bild, där blinkers å allt sitter på. Den är mer eller mindre färdig, ska bara byta stiften också. Men bilden var för stor för att lägga upp =/
Tjena Peter! Åker själv en 954.. tänkte ta stiften idag med, dags att byta. Men hur i hela friden får du ur dem? sitter ju en förbannad balk precis över :huvet
Go kväll mina herrar!! För er som fortfarande läser i tråden vill ja bara säga att arbetet är i full gång.. Fick min nya krona och styre idag :D Har även lämnat iväg systemet till frambromsen till en kompis som ska fixa ett nytt men längre slang så de räcker hela vägen upp :yoparty
Tjenna,
Har suttit och kikat runt för att se hur man gör ang styrkronan, men har ändå lite funderingar..
Om man använder original kronan, gör man bara fyra hål för att bågarna till det nya styret ska passa?? För att underlätta med tändningslåset och annat? Det räcker med att byta övre delen...
Tänkte ge mig på att byta drivpaketet själv nu innan våren står för dörren:)
Har inte skruvat så mycket själv med hojjen än och jobbar inte direkt som mekaniker. Byter bromsar osv själv utan problem men vill gärna ha lite stödord och tips innan jag river isär grejerna:yoparty
Vad som lätt tar...