Jag är fullt medveten om det du säger!
Men nu är det så att kissen är svårt jobbig att gasa upp på 1:ans vxl.. & på 2:an är det inte ens tänkbart, & som jag tidigare skrivit så vill jag inte koppla upp den, vill kunna gasa upp den.
Så.. genom att dreva ner den så borde det gå lite lättare att...
ja det är sant, eftersom jag vill ha mer kraft, så lär jag nog inte vela dreva upp den igen!
Jag måste få säga att detta är nog det bästa forumet jag någonsin varit på! :tummenupp
Btw: när jag ändå ska byta drivpaketet, finns det nå annat man ska byta när man ändå är där & pillar?
Kommer bli klockrent detta!
Ska köpa på mig 50 kuggs bak & sedan 14,15 & 16 kuggars fram så är man garderad till ett mycket förmånligt pris, eftersom fram drevet bara kostar 149:-/st :tummenupp
Alla svar & synpunkter jag fått är bättre än vad jag kunnat hoppas på :tummenupp
Speciellt efter att jag googlat i 2 dagars tid.. började smått ge upp hoppet!
Verkar som att min tanke på -1 fram + 3 bak kanske var lite väl entusiastiskt som Hoztic skrev, jag vill ju trots allt kunna fara till...
Afton!
Nu är det så att jag har bestämt mig för att dreva om min yamaha thundercat 600.
Har försökt hitta nå trådar om detta utan vidare resultat, kan vara mina skillz i att söka efter saker..Iaf enligt tjejen :confused:
Den har original 15 kugg fram & 47kugg bak.
I ca: 100-110Km/h så ligger...
Vilken lycka att hitta denna klubb!
Läst igenom hela tråden nu & det fanns ju en del nyttigt som man haft funderingar över!
Köpte mig en kisse i maj nu i år & tog mc kortet i augusti.
Letat mycket efter andra som kör denna underbara hoj, & nu har man hittat hem =)