Äntligen!!
Nu äntligen går den som jag vill efter några timmars sjustering.
Hade 175 huvudmunstycke innan med pluggad flottörhusvent och då gick den snålt.
Tog som sagt bort pluggen och då gick den fett som attan och nu sitter det 140 munstycke och lite ändring av nålar och sådant så går den som...
Exakt detta såg även jag på polarns fzr skrev yzf innan men det var fel men hur som helst verkar det som jag får börja från början med att låta dessa vara öppna och börja bestycka därefter om det nu är bästa alternativet.
Kanske någon kan svara på vad som är bäst att låta den vara pluggad eller...
Luftburken är inte trycksatt så då ska dom vara som när den blöddrar som attan vid 8000 varv. Tog även en koll på polarns yzf 1000 där går slangarna också bara rakt fram och är inte pluggade däremot satt nåt filter eller något på slangarna.
Jo det går slangar där ifrån men dom går ingenstans bara fram en bit övermotorn.
Sen Pegasus medskick på sprängskissen där ser ni 32152 det är den som jag visar på kortet.
Och tack senit för bilden jag visar med denna bild vilken slang jag menar. Ta en titt vart den går på din hoj.
Min pump...
Det är där det stora problemet kommer in.......
Luftburken .... Har ingen sådan som är orginal har en egentillverkad sådan just för att denna hoj är inte riktigt som den såg ut 89 om byggd med nyare tank inga slangar samt kåpor från cbr 600 fs-01-03.
Kan det då vara så att jag för förmycket...
Det är så att denna bild är ifrån en zx9r -98 för det var bara den jag hade bild på för tillfället
Men på min hoj och säker även din så går det in 2 rör ett mellan gasare 1o2 sen ett mellan 3o4.
Det du ser på bilden går ju går ju ihop o blir ett.
Hej o hå
Nu måste jag ha hjälp. Gäller zxr-750-89
Som ni ser på bilden så undrar jag vart detta svarta rör ska någonstans?
Och vad är det till för? Vad har den för funktion?
Har nu kört hojen med denna som den är och då varvar den inte mera än 8000 och vid dessa varv börja blöddra som om den...
Har nyligen köp en zxr 750-89 som det sitter en 91 as motor i. Problemet är att när luftburken är på plats så varvar den inte mer än 8000 men tar man bort den så varvar den mot varvstopp på dom 3 förta växlarna för att sedan orka mindre o mindre så på 6 an orkar den inte mer än 6000 varv. Har...