har nu fått väck svänghjulet men har stött på ett nytt problem, jag kan inte hitta inställningen för tändningen, kan det vara den lilla svart boxer som e på en av bilderna? behöver verkligen få ihop hojen nu, (har uppkörning nästa tisdag)
"Kawa-mannen" kanske vet lite mer exakt vad som e vad...
jag tror jag har hittat tändplattan, fast jag e inte hundra på att det är den. den sitter prexis bakom nyckelhålet. fast den råkar vara nitad och vad gör jag om det inte e den och hur får jag ihop den sedan?
nae de e lugnt, fast jag hade ingen aning om att dem behövde bytas såå ofta.
fast trots det så tror jag inte att det e de som e fel. Hon var liksom lika svårstartad då stiftet var nytt
:tungan
jag står fast vid att du antagligen kommer att ha det roligare med en 2-takts-hoj, men cbr:en skulle absolut hålla längre och inte behöva lika mycke underhåll
du e inte ensam om att tycka de:tummenupp fast e man mer för bottenvridet(bättre acc på låga varv) så verkar cbr:en inte så tokigt val den heller. speciellt inte eftersom årets modell verkar ha injection