En 4takt skulle jag valt.
Visst en tvåtakt är ju kanske roligare och går fortare om man tar bort vissa saker :)
Meeen då måste man blanda bensin å jävlas. Skulle tagit en Yamaha 4 takt, mindre risk att det går sönder med 4takt bara tanka byt olja å kör typ. Högre fart får man sedan när man går...
Var nyss å fick pinne i näsan.
Vi får väl se vad de säger om saken om ett par dagar :crash
Skrev till chefen förut att jag kan ju förfan gå tillbaka å jobba då det gått minst 7 dagar sedan första symptom men fick skriva tillbaka till han att glöm dä, hade visst feber :dummer:7peta
Jag är fruktansvärt glad att jag körde 4-taktad 125 som gick något bättre än polarnas trimmade mopeder.
Hojen är byggd för kraften istället för en trimmad moped som kanske lockas istället.
Man får hänga med i trafiken på ett bättre sätt, man får dessutom ta ett körkort så man faktiskt får en...
Nja, gäller inte idag.
Jag fick vänta 4 månader och tre offerter senare så kom verkstan fram till att "Åh fan ramen är ju sne".
Efter det gick det väldigt fort med försäkringsbolaget.
Ärjat utifrån så jag gissar på saltblasket som är på vägarna.
Jo, men har man brått och få ihop skiten när allt är stängt tager man vad man haver :tummenupp
Funka ju en stund iallafall :D
Jag körde biltemas alubrickor till bromsokslangen bak när jag bytte bromsoken. De höll i 5 månader sen läckte de.
Allt för att volvo inte kunde hitta fyra kopparbrickor istället var man tvungen att köpa hela slangen.
Sen var man väl för lat för att inte gå till den lokala smedjan eller...
Min motor var vääääldigt varm när jag kom hem!
Pipan, ja, den är riktad lite fel enligt mig!
När jag skulle plocka av blinkersen hemma så fick jag ta bort handen och kolla om det fanns något hår kvar på handen efter bara någon sekund :D och då är det en bit från pipan å blinkersen! :fyllisar...
Tack för tipset :) Får försöka laborera lite. Första hoj man har med justerbar fjädring, förut var de bara hoppa på och köra :D
Fasiken är det som eldar upp blinkersen då? Är det så att när packväskorna sitter på så får den inte tillräckligt med ventilation kanske.
Är det någon som har någon bra inställning till fjädringen på XCXen?
Jag kör oftast själv med packväskor. Händer ibland att det går rätt aktivt så mer åt sport hållet borde man kanske satsa på?
Skaffade hem en Tiger 800 XCX för en månad sen efter jag lurade banken och jag är supernöjd :D
Måste justera lite fjädring bara då den är lite otäck i kurvor. Kör med packväskor på så det gör ju lite också :)
Kanske borde skaffa en ny blinkers bak också.... Den liksom brann upp när jag kom hem...