Recent content by koffex

  1. Fiddy förbrukar för mycket olja?

    Om den är skuren kan man väl inte kicka? Det verkar bra när jag kickade samt försökte rulla igång den. Jag körde rätt sakta på andra växel när den lade av. Den typ varvade ner och till slut gav ifrån sig nått Blubb blubb ljud. Haha Lät faktiskt som den fick slut på soppa, fast det var nästan...
  2. Fiddy förbrukar för mycket olja?

    Köpte en fiddy igår som verkar sluka för mycket motorolja. Det rycker blått också när den är igång. Var ute och körde igår när oljan helt plötsligt tog slog och crussen slutade fungera, jag hade fyllt i den 4 timmar innan. 7 dl motorolja Casrtol GPS Mc-olja10w-40. Polaren kom med lite mer olja...
Back
Top