Ja verkligen. Skulle byta lampa till "on" lampan, tryckte på starten o Hon starta direkt. Stängde av o provade igen och hon vägrade åter igen starta. Ryckte i kablarna och då startar hon. Provade samma procedur 5ggr o samma resultat så felet bör ligga sär någon stans
Har lokaliserat felet. Om jag rycker i kablarna under hastighetsmätaren, då startar hon. Så är nog ett kabelbrott där eller glapp i ett kontaktstycke. Får försöka hitta rätt kabel bara. :banana
Ja hade vart kanon. Nytt bakhjul m.m har jag kostat på henne nu så plånboken bantade lite. Förra navet var utan ryckdämpare och "öronen" som drevet var skruvat i ville ej överleva tack vare det, men nu finns dämpare. Polarens zx13r går knappt runt med startmotorn men startar alltid ändå. Men är...
Har en ovanför startmotorknappen vid gasrullen och en bredvid tutknappen på vänster sida. Men hade det vart dom skulle det ju inte heller gått att kicka igång henne.
Ingen mer som har hjärnan på full kapacitet idag och har några bra ideer innan jag skänker skiten till den lokala tiggaren utanför coop?:mad::huvet:huvet
Då jag inte visste att de skulle va magura till kopplingen på min ktm så använde jag dot4. Fick nu reda på att det måste vara magura olja. Varför? Vad händer om jag inte byter till magura och fortsätter använda dot4?
Nu idag provade jag att dra kablar direkt från bilens batteri direkt till startmotorns + och satte - direkt på motorn. Resultatet är som med cykelns batteri. Startmotorn drar runt motorn utan problem men startar ej. Fäller ut kicken och hon startar på första kicken. Blir snart dum i huvet på...
Har provat startkablar men samma fel ändå. Håller jag in decompen och drar runt den så startar den ibland men blir lätt jävulska avgassmällar då. Men kan ta ett tag att starta om jag gör så. Kicken är alltid första eller max andra sen e hon igång. Tar jag bort tändstiftet så har jag gnista men...